Brz proteinski ručak

Brz proteinski ručak (za jednu osobu)

1️⃣ U tiganju, na malo masnoće prodinstajte pola glavice luka ( ja obavezno posolim malo, da bude brže gotov).

2️⃣Kad luk malo omekša, dodajte iseckanu jednu veću ili dve manje sveže paprike. Promešajte i sačekajte da se temperatura ujednači.

3️⃣ Za to vreme jednu veću šargarepu (ili dve manje), pomoću ljuštilice isecite na trakice, pa dodajte ostalom povrću.

4️⃣ Promešajte sve lepo i posle par minuta dodajte kašičicu karija i malo bibera.

5️⃣ Ubacite otprilike jednu šolju brokolija i jedan čen belog luka u tiganj. Sad je važno samo da se ne pretera, s obzirom na to da brokoliju ne treba puno vremena da bi bio gotov.

6️⃣ Posle par minuta, svo pripremljeno povrće prebacite na tanjir.
7️⃣ Stavite jedan iseckan čen belog luka, u tiganj da se malo zagreje na srednjoj temperaturi, dok vi viljuškom umutite 2 jajeta (posolite malo).

8️⃣ Izručite jaja u tiganj i poput palačinke, sačekajte da se donji deo odvoji, pa preklopite na pola.

9️⃣Sačekajte minut-dva i onda prepolovite kajganu, tako da dobijete 2 trougla. Ravnomerno ih pecite sa obe strane i kad budu pečeni po vašem ukusu, prebacite ih preko povrća, na tanjir.

🔟 Iskoristila sam jor par cvetova brokolija i malo ljutenice za dekoraciju.

Eto, nema mlečnih proizvoda, bogat obrok povrćem, mada ovo ne mora uopšte ovako da bude… Mogu se dodati i pečurke, a jaja mogu da budu i kuvana, pa iseckana.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *