Kako se motivisati?

Ovo je tema koja se ne mora nužno odnositi samo na promenu navika kada je ishrana u pitanju.

Mnogo je informacija, zapljuskuju nas sa svih strana – jedna, druga, treća dijeta, Atkins, mediteranska, Paleo ishrana, keto… samo biljke, samo meso…voće – da, voće – ne, nikako!

U časopisima prelepe devojke, njihovi rituali, petodnevni plan ishrane… Ona zgodna da padneš u nesvest, a na meniju: losos, asparagus, mleko albino koze sa Alpa ( ako one uopšte tamo i žive).

Jedno je sigurno – ne odgovara sve svima. Ne može se generalizovati.


Da, postoje neka pravila koja važe za sve – kalorijski suficit, kalorijski deficit, 1litar vode na 25kg telesne mase (preporuka Svetske zdravstvene organizacije).

Najvažnije je naučiti da osluškujete svoj organizam. Kad si gladan – jedeš, kad si žedan – piješ. Ne jedeš kad si žedan. Pametno biraš… Imaš glavne obroke, jedeš ono što zaista liči na hranu. Često na instagramu koristim hashtag #eatrealfood

Mene je motivisao strah, a kasnije dobar osećaj koji je došao sa izbacivanjem šećera, belog brašna i kvasca. Mnogi kažu da nikad bolje nisam izgledala… Ni kao devojka, a sad sam mama troje dece… Sve su to ozbiljni faktori koji utiču na motivisanost.

I nemojte očekivati da vam kažem kako je teško…Kad raščistiš u glavi, kad odlučiš kuda želiš da ideš i kad znaš da se ničega ne odričeš, već da samo biraš malo drugačije, ništa nije teško i sve je apsolutno moguće.

One thought on “Kako se motivisati?

  1. Sjajno! Najvažnija istina je da ne odgovara sve svima, a opet da postoje konkretne činjenice za opšte dobro svakog organizma. Toliko je lepo rečeno i objašnjeno, da nemam šta da dodam. Dragi ljudi, prestanite tražiti formulu za mršavljenje, za motivaciju, za uspešan brak, za vaspitanje. Sve je u vama, a inspiracija je upravo u ovakvim tekstovima i primerima.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *